دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 20 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
گزارش ویژه چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۴۰:۵۷

تحت تاثیر نتایج فعلی انتخابات آمریکا؛
قیمت نفت در بازار نیویورک بیش از 4 درصد کاهش یافت

یران دریلینگ: در پی شمارش آرا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وبرتری «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوریخواه از رقیب اصلی خود «هیلاری کلینتون» نامزد حزب دمکرات، قیمت نفت در بازار نیویورک بیش از 4 درصد کاهش یافت. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل رویترز، نتایج فعلی این انتخابات، بازارهای مالی جهان را دچار آشفتگی کرده و یادآور وضعیت بازارها پس از همه پرسی برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (برگزیت) است. هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا روز چهارشنبه در معاملات آتی بازار نایمکس نیویورک با بیش از چهار درصد کاهش نسبت به دیروز به قیمت 43 دلار و هفت سنت خرید و فروش شد که کمترین قیمت از ماه سپتامبر  2016(اواسط شهریور) است. اما سپس قیمت اندکی افزایش یافت و در ساعت 06:01 صبح امروز به وقت گرینویچ به 43 دلار و 72 سنت در هر بشکه رسید.

قیمت آتی نفت برنت دریای شمال نیز در ساعت یاد شده در بازار لندن با 2.43 درصد کاهش نسبت به دیروز به 44 دلار و 92 سنت در هر بشکه رسید. «باب تاکای» رییس شرکت تحقیقاتی بین المللی «سومیتومو» در توکیو با اشاره به آشفتگی بازارها پس از نتیجه همه پرسی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا گفت: آشفتگی فعلی بازارها، یادآور وضعیت آنها پس از همه پرسی یاد شده و بسیار نگران کننده است. بر اساس این گزارش، در ساعت 06:59 صبح امروز به وقت گرینویچ، در بورس آمریکا شاخص اس اند پی 500 با چهار درصد کاهش نسبت به دیروز به 2049.00، شاخص نزدک با 4.5 درصد کاهش به 4585.50، شاخص داوجونز با اندکی افزایش به 18332.74 رسید. همچنین در ساعت یاد شده، شاخص نیکی 225 ژاپن نیز با 5.4 درصد کاهش نسبت به دیروز به 16251.54رسید و شاخص دلار که نرخ برابری دلار آمریکا را در برابر مجموعه ای از ارزهای اصلی اندازه می گیرد، با 1.4درصد کاهش به 96.59رسید.



  کد خبر : 1483
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :